Käesolev dokument sätestab Lovely Academy OÜ kui täiendkoolitusasutuse (mitteformaalne õpe) õppekorralduse alused. Akadeemia on spetsialiseerunud eranditult ripsmepikenduste paigaldamise õppekavadele. Oma tegevuses juhindub Akadeemia Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidest, oma sisemistest kordadest ning käesolevast dokumendist.

Uuendatud: 18. september 2025

1. Üldsätted

1.1. Õppekorralduse alused on põhidokument, mis reguleerib Lovely Academy OÜ (edaspidi Akadeemia) õppetööd ja õppesuhteid.

1.2. Õppekorralduse alused ja selles tehtavad muudatused kinnitab Akadeemia juhataja.

1.3. Akadeemia korraldab täiskasvanute täiendkoolitust ripsmepikendamise valdkonnas. Õppetöö toimub eranditult kontaktõppe vormis.

1.4. Õppetöö koosneb kontaktõppest (loengud, praktilised tunnid, konsultatsioonid) ja iseseisvast tööst. Kontaktõpe on auditoorne õppetöö õpiväljundite saavutamiseks, milles osalevad nii õppija kui ka koolitaja.

1.5. Õppija on isik, kes on koolitusele registreerunud ja Akadeemiasse õppima vastu võetud.

1.6. Õppekorraldusega seotud andmete säilitamine ja vahetamine toimub digitaalselt ja paberkandjal arhiivis. Registreerimisel esitatud e-posti aadressile saadetud teated loetakse ametlikult kättetoimetatuks.

1.7. Õppetöö korraldamise eest Akadeemias vastutavad juhataja ja halduspersonal.

1.8. Käesolev dokument on täitmiseks kohustuslik kõikidele õppeprotsessis osalejatele ja tagab kõikidele õppijatele võrdsed tingimused. Akadeemia juhindub oma tegevuses Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidest, oma sisemistest kordadest ning käesolevast dokumendist.

2. Juhtimine ja korraldus

2.1. Akadeemia juhataja vastutab õppeprotsessi planeerimise, õppe kvaliteedi ja ohutuse, õppekavade kinnitamise ning õigusaktide nõuete täitmise eest.

2.2. Koolitaja viib läbi teoreetilist ja praktilist õpet vastavalt kinnitatud õppekavadele, tagab õpiväljundite objektiivse hindamise ning hügieeni- ja ohutusnõuete täitmise.

2.3. Sõltuvalt Akadeemia vajadustest võib üks isik täita samaaegselt nii juhataja kui ka koolitaja ülesandeid.

3. Õppekavad

3.1. Iga koolituse jaoks kinnitatakse eraldi õppekava, mis sisaldab järgmisi andmeid: õppekava nimetus, sihtgrupp, eesmärk ja õpiväljundid, õppemaht akadeemilistes tundides, õppe sisu, hindamiskriteeriumid ja lõpetamise tingimused, nõuded õppekeskkonnale ja ohutusele ning õppekeel.

3.2. Üks akadeemiline tund kestab 45 minutit. Pausid ja iseseisev töö sätestatakse eraldi koolituse õppekavas.

3.3. Õppetöö toimub kontaktõppe vormis. Koolitused on lühiajalised intensiivprogrammid kestusega 1 kuni 3 õppepäeva, sõltuvalt konkreetsest õppekavast.

3.4. Õppegrupi suurus on kuni 3 osalejat, et tagada personaalne lähenemine ja kvaliteetne praktiline õpe.

3.5. Õppekavad võivad sisaldada iseseisvat tööd (koduseid ülesandeid) omandatud teadmiste ja oskuste kinnistamiseks. Akadeemia tagab koduste ülesannete sooritamiseks vajalikud materjalid.

3.6. Koolitajal on õigus muuta õppekavas teemade käsitlemise järjekorda, kahjustamata seejuures püstitatud õpiväljundeid ja koolituse eesmärke.

3.7. Kehtivate õppekavade loetelu avaldatakse Akadeemia kodulehel.

4. Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused

4.1. Koolituste sihtgrupp on vähemalt 16-aastased õppijad, kes soovivad omandada ripsmepikenduste paigaldamise alaseid teadmisi ja praktilisi oskusi. 16–17-aastastel õppijatel on osalemiseks vajalik lapsevanema või seadusliku esindaja (eestkostja) kirjalik nõusolek.

4.2. Teatud õppekavadel võivad olla eeltingimused õppija ettevalmistuse tasemele. Sellised nõuded sätestatakse vastava õppekava kirjelduses.

4.3. Koolituse lõpudokumentide vormistamiseks on vajalik esitada isikut tõendav dokument.

4.4. Akadeemial on õigus keelduda õppija vastuvõtmisest, kui ta ei vasta õppekavas sätestatud tingimustele või kui õppegrupis puuduvad vabad kohad.

5. Koolitusele registreerimine ja vastuvõtt

5.1. Koolitusele registreerimine toimub Akadeemia kodulehe kaudu või avaldatud kontaktidel. Registreerimisavalduse esitamine on koha broneerimise soov ega too kaasa maksekohustust.

5.2. Õppija võetakse koolitusele vastu Akadeemia juhataja otsuse alusel pärast registreerimisavalduse kinnitamist ja osalemistingimuste kokkuleppimist.

5.3. Pärast registreerimisavalduse saamist võtab Akadeemia õppijaga ühendust, et leppida kokku koolituse toimumise kuupäevad, moodustab kuni 3-liikmelise õppegrupi ja kinnitab vastuvõtu.

5.4. Kui õppija ei ilmu koolitusele esimese õppepäeva algusest 30 minuti jooksul sellest ette teatamata, võidakse ta õppegrupist välja arvata.

5.5. Õppetööle ennistamine on võimalik õppija põhjendatud avalduse alusel ja vabade kohtade olemasolul teistes õppegruppides.

6. Õppetöö korraldus

6.1. Koolitused toimuvad reeglina nädalavahetustel. Täpsed toimumisajad lepitakse kokku õppegrupi moodustamisel.

6.2. Õppetöö koosneb teoreetilistest tundidest, praktilisest tööst nukkudel või treeningpeal ja praktilisest tööst modellidel.

6.3. Modellil toimuva praktilise töö jaoks tagab õppija modelli iseseisvalt. Akadeemia tagab kõik õppetööks vajalikud materjalid ja vahendid.

6.4. Koolitusel osalemine on kohustuslik. Üle 30-minutiline hilinemine loetakse tunnist puudumiseks. Eksamile pääsemise eelduseks on osalemine kõikides õppekava kohustuslikes osades.

6.5. Puudumine üheltki õppepäevalt ilma mõjuva põhjuseta välistab koolituse lõputunnistuse saamise.

7. Hindamine, eksam ja korduseksam

7.1. Eksam

7.1.1. Eksami eesmärk on hinnata, kas õppija on saavutanud kehtestatud hindamiskriteeriumide alusel töö ohutuse ja kvaliteedi miinimumtaseme.

7.1.2. Eksam koosneb teoreetilisest ja praktilisest osast.

a) Teoreetiline osa toimub läbitud materjali põhjal online-testi vormis.
b) Praktiline osa sooritatakse modellil vastavalt etteantud parameetritele.

7.1.3. Enne eksami algust väljastatakse õppijatele hindamisleht koos nõuete ja kriteeriumitega.

7.1.4. Praktilisele osale lubatakse ainult need õppijad, kes on teoreetilises testis saavutanud nõutud lävendi.

7.2. Hindamine

7.2.1. Teoreetilist osa hinnatakse skaalal 0–2 punkti:

  • 0 punkti - test on mittesooritatud (alla 60% õigeid vastuseid)
  • 1 punkt – test on sooritatud baastasemel (60–80% õigeid vastuseid)
  • 2 punkti – test on sooritatud kõrgtasemel (90–100% õigeid vastuseid)

Praktilisele osale pääsemise miinimumlävend on 1 punkt.

7.2.2. Praktilist osa hinnatakse kolme kriteeriumi alusel:

  • Ohutus: korrektse kauguse hoidmine nahapinnast vastavalt õppekavale (täpsed parameetrid on märgitud hindamislehel), kokkukleepumiste ja lahtiste ripsmealuste puudumine.
  • Tehnika: ripsmete suund, töö puhtus ja korrektsus.
  • Organisatsioon: töökoha ettevalmistus, hügieen ja materjalide käsitsemine.

7.2.3. Iga praktilise osa kriteeriumi hinnatakse skaalal 0–2 punkti, kus 0 tähendab mittesooritamist, 1 osalist sooritamist lubatud tasemel ja 2 täielikku ja korrektset sooritamist.

7.2.4. Eksami lävendiks on vähemalt 4 punkti kaheksast (8) võimalikust tingimusel, et iga nelja hinnatava osa eest (test ja kolm praktilist kriteeriumi) on saadud vähemalt 1 punkt.

7.2.5. Lävendi mittesaavutamisel väljastatakse õppijale tõend koolitusel osalemise kohta, kuhu on märgitud läbitud teemad ja eksami tulemus.

7.2.6. Eksami tulemused fikseeritakse protokollis, kus on märgitud punktid iga hinnatava osa kohta, ning seda säilitatakse vähemalt viis (5) aastat. Protokolli koopia väljastatakse kirjaliku soovi alusel tasuta digitaalselt allkirjastatud PDF-failina.

7.3. Korduseksam

7.3.1. Õppijal, kes ei saavutanud eksami lävendit, on õigus sooritada korduseksam. Korduseksamile võib tulla nii eksami mõlemas osas kui ka ainult selles osas, mille lävend jäi saavutamata. Kui teoreetiline test on mittesooritatud, ei lubata õppijat praktilisele osale enne teooriatesti miinimumlävendi saavutamist.

7.3.2. Esimene korduseksam on tasuta ja see tuleb sooritada 30 kalendripäeva jooksul alates esialgse eksami toimumisest. Korduseksam toimub eelregistreerimisega koolitajaga individuaalselt kokkulepitud ajal.

7.3.3. Teine korduseksam on tasuline 100 € ja see tuleb sooritada 30 kalendripäeva jooksul alates esimese korduseksami toimumisest. Korduseksam toimub eelregistreerimisega koolitajaga individuaalselt kokkulepitud ajal.

7.3.4. Juhul kui õppija soovib sooritada korduseksamit väljaspool tavapärast ajakava talle sobival ajal, korraldatakse see eraldi tasulise teenusena 150 €.

7.3.5. Kokkulepitud korduseksamile ette teatamata (vähemalt 24 tundi) mitteilmumisel loetakse korduseksam sooritatuks ja katse kasutatuks.

7.3.6. Pärast kehtestatud tähtaegade möödumist korduseksami sooritamise võimalust ei pakuta. Tunnistuse saamiseks on sel juhul vajalik koolituse uuesti läbimine.

7.3.7. Korduseksami aja edasilükkamine mõjuval põhjusel (nt haigestumine) on õppija või Akadeemia algatusel õigeaegsel teavitamisel võimalik ühel korral. Uus aeg lepitakse kokku individuaalselt.

8. Koolituse lõpetamine ja väljastatavad dokumendid

8.1. Pärast õppekava edukat läbimist ja eksami sooritamist väljastatakse Lovely Academy koolituse sertifikaat (tunnistus).

8.2. Juhul kui õppija osaleb koolitusel, kuid ei saavuta eksamil nõutud miinimumlävendit, väljastatakse talle tõend koolitusel osalemise kohta (tõend).

8.2.1. Tõendi saanud õppijal on õigus sooritada korduseksam vastavalt punktis 7.3 sätestatud tingimustele. Pärast korduseksami edukat sooritamist asendatakse tõend koolituse lõputunnistusega.

8.3. Koolituse lõpudokumendi kättesaamiseks tuleb esitada isikut tõendav dokument (ID-kaart, pass).

8.4. Tunnistuse või tõendi duplikaat väljastatakse õppija kirjaliku avalduse alusel neljateistkümne (14) kalendripäeva jooksul.

a) Elektrooniline duplikaat (PDF-fail märkega „DUPLIKAAT“ ja koolitaja digitaalallkirjaga) väljastatakse tasuta.

b) Paberkandjal eksemplar märkega „DUPLIKAAT“ saadetakse õppijale postiga. Postikulu tasub õppija vastavalt kehtivale hinnakirjale:

  • 15 € Eesti piires (Smartpost, jälgitav saadetis);
  • 25 € Euroopa Liidu riikidesse (rahvusvaheline jälgitav saadetis).

Dokument postitatakse viie (5) tööpäeva jooksul pärast postikulu tasumist ning saadetise jälgimisnumber edastatakse õppijale.

8.5. Akadeemia peab väljastatud lõpudokumentide üle registrit ja säilitab nende koopiaid vähemalt 5 aastat alates väljastamise kuupäevast.

9. Õppetasu ja maksetingimused

9.1. Koolituse õppetasu kehtestab Akadeemia ja see avaldatakse iga õppekava juures kodulehel.

9.2. Õppetasu maksmine toimub sularahas esimesel koolituspäeval või pangaülekandega Akadeemia arveldusarvele väljastatud arve alusel.

9.3. Pangaülekandeks vajalikud rekvisiidid edastatakse pärast koolitusele registreerimise kinnitamist.

9.4. Kaardimakse võimalus kodulehe kaudu hetkel puudub.

9.5. Kui õppija ei ilmu esimesel koolituspäeval õppetööle ega ole tasunud õppetasuloetakse tema registreering tühistatuks. Akadeemia ei garanteeri koha säilimist samas ega järgmises õppegrupis.

9.6. Õppetasu tagastamise, koolituse edasilükkamise ja muudatuste tegemise kord on sätestatud eraldiseisvas dokumendis „Õppetasu tagastamise tingimused“.

10. Õppija õigused ja kohustused

10.1. Õppijal on õigus:

  • Saada täpset ja täielikku teavet õppekava, nõuete ja tingimuste kohta.
  • Õppida turvalises, lugupidavas ja professionaalses õppekeskkonnas.
  • Saada objektiivne hinnang oma teadmistele ja oskustele.
  • Saada õppekava läbimisel koolituse lõpudokument.
  • Esitada kaebusi ja vaideid vastavalt kehtestatud korrale.

10.2. Õppija on kohustatud:

  • Järgima käesolevaid õppekorralduse aluseid ja õppekava nõudeid.
  • Täitma koolitaja juhiseid ning ohutustehnika nõudeid.
  • Tagama korrapärase osavõtu õppetööst ja olema täpne.
  • Tagama modelli olemasolu praktiliseks tööks, kui see on õppekavaga nõutud.
  • Hoidma heaperemehelikult Akadeemia vara ja õppematerjale.
  • Tasuma õppetasu õigeaegselt.

11. Koolitaja õigused ja kohustused

11.1. Koolitajal on õigus:

  • Kohandada õppemetoodikat kinnitatud õppekava raames.
  • Nõuda ohutusnõuete ja distsipliini järgimist.
  • Peatada praktiline õpe ohutusnõuete rikkumise korral.
  • Anda objektiivne hinnang õppijate teadmistele ja oskustele.

11.2. Koolitaja on kohustatud:

  • Tagama õppekava kvaliteetse täitmise ja püstitatud eesmärkide saavutamise.
  • Hindama õpiväljundeid objektiivselt ja õiglaselt.
  • Tagama hügieeni- ja ohutusnõuete täitmise õppetöö ajal.
  • Andma õppijatele korrektset ja konstruktiivset tagasisidet.
  • Hoidma oma erialast pädevust.

12. Õppekeskkond ja ohutusnõuded

12.1. Õppetöö toimub spetsiaalselt sisustatud ruumides aadressil Punane tn 16-1/503, 13619 Tallinn. Ruumid vastavad ripsmepikendusteenuse osutamisele kehtivatele hügieeninõuetele.

12.2. Akadeemia tagab turvalise õppekeskkonna, sealhulgas:

  • õpperuumide vastavus hügieeninõuetele;
  • tööpindade ja vahendite regulaarne puhastamine ja desinfitseerimine;
  • nõuetekohane valgustus ja ventilatsioon mugavaks ning ohutuks tööks;
  • praktikas uute töövahendite kasutamine ning nende edasise puhastamise, desinfitseerimise ja vajadusel steriliseerimise reeglite selgitamine enne klientidel kasutamist;
  • kvaliteetsete materjalide ja isikukaitsevahendite kasutamine;
  • tööohutusnõuete täitmise jälgimine õppetöö ajal;
  • tööprotsessi korraldamine viisil, mis välistab vigastuste riski ja minimeerib allergiliste reaktsioonide tekke tõenäosuse;
  • valmisolek osutada kohest abi õppijatel või modellidel ülitundlikkuse või ebamugavustunde ilmnemisel;
  • õppijate teavitamine ohutus- ja hügieenireeglitest, mis on ripsmetehnikule kohustuslikud.

12.3. Täiendkoolitusele oma töövahenditega (sh pintsetid) tulevad õppijad on kohustatud tagama nende eelneva steriliseerimise ja hoiustamise vastavalt kehtivatele nõuetele.

12.4. Akadeemia järgib oma tegevuses Eesti Terviseameti ametlikke juhiseid, sealhulgas:

12.5. Ohutusnõuete rikkumise korral on koolitajal õigus õppetöö peatada kuni rikkumise kõrvaldamiseni.

13. Õppemaht ja akadeemiline tund

13.1. Õppekavade mahtu arvestatakse akadeemilistes tundides. Üks akadeemiline tund kestab 45 minutit.

13.2. Õppekavades tuuakse eraldi välja:

  • auditoorne töö (teooria ja praktiline õpe koos koolitajaga)
  • iseseisev töö (kodused ülesanded);
  • pausid.

13.3. Õppekavade maht on 10 kuni 40 akadeemilist tundi, sõltuvalt koolituse keerukusest ja formaadist.

13.4. Akadeemiliste tundide mahtu arvestatakse õppeprotsessi planeerimisel ja koolituse lõpudokumentide väljastamisel.

14. Õppekavarühm

14.1. Lovely Academy OÜ pakub täiendkoolitusi õppekavarühmas „Juuksuritöö ja iluteenindus“ (ISCED-F kood 1012).

14.2. Kõik õppekavad on spetsialiseerunud erinevatele ripsmepikendamise tehnikatele:

  • klassikaline ripsmepikendamine;
  • volüümripsmepikendamine;
  • kombineeritud tehnikad ja täiendkoolitused.

14.3. Õppekavad on koostatud arvestades õppijate ettevalmistuse taset – alates algajatest kuni praktiseerivate ripsmetehnikuteni, kes soovivad oma kvalifikatsiooni tõsta.

15. Kvaliteedi tagamine

15.1. Õppekavade planeerimine. Õppekavad kinnitab juhataja ning need vaadatakse üle vähemalt kord aastas, et hinnata nende sisu, mahu ja õppemetoodika ajakohasust.

15.2. Koolitajate pädevus ja areng. Koolitusi viivad läbi erialase kvalifikatsiooni ja täiskasvanute õpetamise kogemusega spetsialistid. Koolitajate pädevuse arendamine tagatakse regulaarse täiendõppe ja praktiliste oskuste hoidmise kaudu.

15.3. Õppekeskkond ja ohutus. Õppetöö toimub sisustatud ruumides, järgides kehtivaid hügieeni- ja ohutusnõudeid. Kehtivad korrad töövahendite töötlemiseks ja sisekliima kontrollimiseks.

15.4. Hindamine ja dokumentatsioon. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse vastavalt kinnitatud kriteeriumitele. Tulemused fikseeritakse protokollis ning neid säilitatakse vähemalt 5 aastat.

15.5. Tagasiside ja parendustegevused. Pärast iga koolituse lõppu kogutakse õppijatelt tagasisidet. Tagasiside tulemuste põhjal koostatakse parendusplaan, milles määratakse vastutajad ja tähtajad.

15.6. Sisehindamine. Igal aastal viiakse läbi õppekavade ja õppekeskkonna sisehindamine. Tulemused vormistatakse aktiga ning parendusmeetmete täitmist kontrollitakse.

15.7. Vaidluste lahendamine. Vaidlusi lahendatakse vastavalt käesoleva dokumendi peatükis 16 sätestatud korrale ning tulemusi kasutatakse kvaliteedi parendamiseks.

16. Vaidluste lahendamine

16.1. Õppijal on õigus esitada koolituse korralduse kohta kaebus või hindamistulemuste kohta vaie, saates selle kirjalikus vormis e-posti aadressile info@lovelyacademy.ee 10 kalendripäeva jooksul alates sündmusest.

16.2. Akadeemia kinnitab kaebuse kättesaamist samal viisil ja vastab 15 kalendripäeva jooksul. Kui selle aja jooksul vastamine ei ole võimalik, teatab Akadeemia viivituse põhjusest kirjalikult ja määrab uue mõistliku vastamistähtaja.

16.3. Kaebuse vaatab läbi juhataja. Kaebus registreeritakse, seda analüüsitakse ning vajadusel küsitakse osapooltelt selgitusi. Läbivaatamise tulemusena saadetakse õppijale kirjalik põhjendatud vastus ja vajadusel pakutakse välja lahendusmeetmed.

16.4. Otsusega mittenõustumisel on õppijal õigus esitada 10 kalendripäeva jooksul korduv pöördumine koos lisaargumentidega. Korduv pöördumine vaadatakse läbi 15 kalendripäeva jooksul.

16.5. Juhul kui vaidlust ei õnnestu lahendada asutusesiseselt, on õppijal õigus pöörduda vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti (TTJA) juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni poole või kohtusse vastavalt Eesti Vabariigi õigusaktides sätestatud korrale.

17. Dokumentide arvestus, säilitamine ja duplikaatide väljastamine

17.1. Akadeemia peab arvestust õppijate, koolitustel osalemise, hindamistulemuste ja väljastatud lõpudokumentide üle.

17.2. Andmeid õpitulemuste ja väljastatud dokumentide kohta säilitatakse vähemalt 5 aastat alates väljastamise kuupäevast.

17.3. Tunnistuse või tõendi duplikaat väljastatakse õppija kirjaliku avalduse alusel pärast isiku tuvastamist 14 kalendripäeva jooksul.

17.4. Duplikaadi väljastamine on tasuline teenus vastavalt Akadeemia kehtivale hinnakirjale.

17.5. Isikuandmeid töödeldakse kooskõlas kehtivate andmekaitsealaste õigusaktidega (isikuandmete kaitse üldmäärus) ja Lovely Academy OÜ privaatsuspoliitikaga.

18. Õppe- ja asjaajamiskeel

18.1. Õppetöö toimub vene ja eesti keeles, sõltuvalt õppekavast ja grupi koosseisust.

18.2. Eesti- ja venekeelsed õppegrupid moodustatakse piisava osalejate arvu korral. Koolituste sisu ja õpiväljundid on kõikides keeltes samad.

18.3. Ametlik asjaajamine ja suhtlus riigiasutustega toimub eesti keeles. Õppijate teavitamiseks võib dokumente tõlkida ka vene ja inglise keelde.

19. Isikuandmete töötlemine

19.1. Õppijate isikuandmete töötlemine toimub kooskõlas isikuandmete kaitse üldmäärusega (GDPR) ja Akadeemia privaatsuspoliitikaga.

19.2. Akadeemia kogub ja töötleb isikuandmeid ainult ulatuses, mis on vajalik õppetöö korraldamiseks, lõpudokumentide väljastamiseks ja õppijate registri pidamiseks.

19.3. Isikuandmeid kasutatakse ainult õppetööga seotud eesmärkidel ning neid ei edastata kolmandatele isikutele ilma õppija nõusolekuta, välja arvatud õigusaktides ettenähtud juhtudel.

19.4. Õppijal on õigus oma isikuandmetega tutvuda, nõuda nende parandamist, kustutamist või töötlemise piiramist vastavalt isikuandmete kaitse üldmääruse nõuetele.

19.5. Küpsiste kasutamist Akadeemia kodulehel reguleerib eraldiseisev dokument küpsiste kasutamise tingimused.

20. Õppekorralduse aluste muutmine

20.1. Muudatused ja täiendused käesolevates õppekorralduse alustes kinnitab Lovely Academy OÜ juhataja.

20.2. Dokumendi kehtiv versioon avaldatakse Akadeemia ametlikul kodulehel ja see jõustub avaldamise kuupäevast, kui muudatustes endis ei ole sätestatud teisiti.

20.3. Õppijaid teavitatakse muudatustest Akadeemia ametlike suhtluskanalite kaudu.

20.4. Muudatused ei kohaldu õppijatele, kes on koolitusele vastu võetud enne muudatuste jõustumist, välja arvatud juhul, kui muudatused on seotud ohutuse tagamise või õigusaktide nõuete täitmisega.

21. Kontaktandmed

21.1. Lovely Academy OÜ
Registrikood: 14354368
Aadress: Punane tn 16-1/503, 13619 Tallinn

21.2. Konsultatsioon ja registreerimine:
Telefon: +372 555 78 357
E-posti aadress: olena@lovelyacademy.ee
Koduleht: www.lovelyacademy.ee

21.3. Nimetatud kontaktide kaudu saab infot koolitusprogrammide kohta, registreerida koolitustele ja esitada küsimusi õppekorralduse kohta.